Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przegląd 60.000 po gwarancji - czy warto w ASO?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Przegląd 60.000 po gwarancji - czy warto w ASO?

    mrsojer, napisz do arturo_freestyl, bo wymieniał silnik na 2.0 tsi i może głowice będzie miał

  • #2
    Przegląd 60.000 po gwarancji - czy warto w ASO?

    Chłopaki sorki jeśli temat już był, ale grzebię i grzebię po forum i znaleźć nie mogę.
    Doradźcie proszę: nadszedł czas na drugi przegląd (prawie 60k jest) ale, że skończyła się już gwarancja nie wiem czy jest sens jechać z tym do Aso czy zrobić go po prostu u zaufanego mechanika. Jaka to może być różnica w cenie - czy warto?

    Dziękuję

    Komentarz


    • #3
      aso to tylko przykrywka. robia tak samo jak inne warsztaty. Jelsi masz zaufanego goscia to jedz do niego. Nepweno bedzie duzo taniej.
      G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

      Komentarz


      • #4
        dokladnie jak masz zaufanego to jedz do niego
        części na serwis kup u któregoś kolegi z forum a dla mechanika zapłacisz tylko za robocizne. wyjdziesz na tym dobrze
        BYŁA o1 rs
        BYŁA o2 1.6
        JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

        Komentarz


        • #5
          Ja drugi przegląd robiłem już poza ASO i portfel wyraźnie odczuł ulgę. Sry ale wymiana filtru powietrza - 150 zł :| ja to zrobiłem sam za 30zł (koszt nowego filtra). Wymiana oleju + filtr = 60zł w ASO około 150-200 zł Autko jeździ bez problemów, robiłem wszystko w zaufanym warsztacie.

          Zaś na przegląd LPG jechałem do autoryzowanego warsztatu Landi Renzo. Nie dość, że spalanie LPG spadło i autko chodzi nieco lepiej, to jeszcze zapłaciłem o 50 zł mniej niżeli w ASO

          Ostatni gwarancyjny przegląd w sumie nic Ci nie da na przyszłość. Gwarancja na perforacje to taki chwyt marketingowy bardziej

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez neoXs
            ...Ostatni gwarancyjny przegląd w sumie nic Ci nie da na przyszłość. Gwarancja na perforacje to taki chwyt marketingowy bardziej
            No jeszcze jest tzw. Gwarancja Dożywotniej Mobilności....
            A jeśli o mnie chodzi to nie byłem nawet na I przeglądzie. Samemu sobie robię dobrze bo tak się składa że to do siebie mam największe zaufanie i wiem np. jaki olej wlewam i ile go wlewam. Ale rzeczywiście jak piszą koledzy alternatywą może być zaufany, sprawdzony fachowiec. Na pewno będzie taniej i lepiej niż w ASO.
            Pozdrawiam,
            Jaroslav92525

            -----------------------
            VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)

            Komentarz


            • #7
              Re: Przegląd 60.000 po gwarancji - czy warto w ASO?

              Zamieszczone przez esensja
              Doradźcie proszę: nadszedł czas na drugi przegląd (prawie 60k jest) ale, że skończyła się już gwarancja nie wiem czy jest sens jechać z tym do Aso
              w sprawie ASO mam takie samo zdanie jak reszta kolegow, ale chcialbym Ci doradzic, ze, lepiej robic przeglady z wymiana oleju czesciej niz co 30 tys.

              Chyba, ze przeglady robisz co 30, ale olej wymieniasz czesciej - wtedy OK

              Komentarz


              • #8
                Re: Przegląd 60.000 po gwarancji - czy warto w ASO?

                Zamieszczone przez esensja
                Chłopaki sorki jeśli temat już był, ale grzebię i grzebię po forum i znaleźć nie mogę.
                Doradźcie proszę: nadszedł czas na drugi przegląd (prawie 60k jest) ale, że skończyła się już gwarancja nie wiem czy jest sens jechać z tym do Aso czy zrobić go po prostu u zaufanego mechanika. Jaka to może być różnica w cenie - czy warto?

                Dziękuję
                Esensja - a ilu letnie auto masz? jak juz po gwarancji, to po co w ASO? Jesli masz znajomego mechanika - to chyba lepiej u niego. A jak nie masz to moze wtedy dopiero ASO...

                ps. fajny masz avatar-obrazek
                http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                Spalanie - Motostat.pl

                Komentarz


                • #9
                  esensja, tracisz :
                  1.gwarancja lakier i blacha
                  2.nie masz GDMa
                  3.brak mozliwosci uzyskania wsparcia producenta....

                  pozatym jak napisali wyzej . :roll:
                  ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                  ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                  Komentarz


                  • #10
                    Hej. Dziękuje za odpowiedzi. Auto ma 2,5roku i jesli chodzi o olej to faktycznie będzie to dopiero druga wymiana ale już nie LOngLife. Piszecie, ze filtry i olej mozna kupić u kogoś z forum? Kto to ? Możecie mi wypunktowac liste zakupow - co sie wymienia przy 60.000 proszę :-)

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez esensja
                      Hej. Dziękuje za odpowiedzi. Auto ma 2,5roku i jesli chodzi o olej to faktycznie będzie to dopiero druga wymiana
                      Nie chce Cie straszyc, ale jest na forum watek, gdzie sa opisane przypadki zniszczenia silnika 1.9 BXE z powodu (jak sie wydaje) niedostatecznego smarowania. Wiec w przypadku tego silnika IMO warto szczegolnie pilnowac odpowiednio czestych wymian oleju.

                      Po 60 tys. niczego szczegolnego sie nie wymienia: filtr ppylkowy, filtr powietrza, olej, filtr paliwa, ASO wymienia co 2 lata plyn hamulcowy (ja to robie troche rzadziej)

                      Zreszta jesli rzeczywiscie masz na podoredziu porzadnego mechanika, to on bedzie wiedzial co i jak

                      Komentarz


                      • #12
                        Jaroslav92525, "Samemu sobie robię dobrze" :lol: :roll:
                        do autora - przechodź czym prędzej na wymiany oliwy co 15 tkm i rób to u dobrego mechanika, a nie w ASO

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez esensja
                          Hej. Dziękuje za odpowiedzi. Auto ma 2,5roku i jesli chodzi o olej to faktycznie będzie to dopiero druga wymiana ale już nie LOngLife. Piszecie, ze filtry i olej mozna kupić u kogoś z forum? Kto to ? Możecie mi wypunktowac liste zakupow - co sie wymienia przy 60.000 proszę :-)
                          jak chcesz długo pojeździć to wymieniaj co 15
                          w dziale ogloszenia komercyjne masz chlopaków prowadzących sklepy
                          ja polecam elemaneteura i maciejka bo u nich kupowałem
                          co 15 tys:
                          olej, filtr oleju,filtr kabinowy,filtr przeciwpyłkowy
                          co 30 to to co przy + plus paliwa,swiece...
                          chyba ze coś jeszcze w dieslu
                          BYŁA o1 rs
                          BYŁA o2 1.6
                          JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                          Komentarz


                          • #14
                            Przynosisz swoje graty, placisz za robocizne i tyle.
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz


                            • #15
                              Tez czeka mnie 2 przegląd ze zmiennym okresem. Przed chwilą dzwoniłem do serwisu i zaśpiewali 1100, zadzwoniłem też do nieautoryzowanego serwisu skody i wyszło 600, więc różnica znaczna

                              Komentarz


                              • #16
                                Ja tam duzy serwis w ASO, maly serwis w pewnym miejscu - czyli wymiana oleju czesciej niz 30kkm
                                Spritmonitor.de

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez S3 CHRIS
                                  esensja, tracisz :
                                  1.gwarancja lakier i blacha
                                  2.nie masz GDMa
                                  3.brak mozliwosci uzyskania wsparcia producenta....

                                  pozatym jak napisali wyzej . :roll:
                                  4. brak pieczątek w książeczce --> mniej wyciągniesz przy sprzedaży (serwisowany ASO itp)
                                  5. jakby coś padło to ASO czasami partycypują w kosztach

                                  jak dla mnie przeglądy ASO z własnymi częściami, ale jakby się coś działo po gwarancji to do zaufanego mechanika
                                  Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                                  Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez Maicroft
                                    Przynosisz swoje graty, placisz za robocizne i tyle.
                                    dokładnie tak, dzisiaj wymieniałem olej w aucie i zapłaciłem 30 zł...resztę wymienisz sobie samemu
                                    "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Ja servisuje auto na swoich czesciach u Bednarka w Dobroniu. Maja dobre ceny, daja gwarancje i jesli chodzi o mnie to juz tak pozostanie az do sprzedazy auta.

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Jedną z opcji może być plan serwisowania w ASO (żeby mieć wpisy w książce obsługi) autek z trybem zmiennego okresu QG1 na przeglądy ze swoimi filtrami, olejem, itp. Ale w między czasie po za ASO robić wymianę oleju w okresie np. co 15 tyś. km lub raz w roku.
                                        O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                                        O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                                        =================================================

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          a co za problem żeby mechnik nie z aso ktory robi przeglad tez postawił pieczatke w książce ?
                                          ja tam biorę za każdym razem
                                          BYŁA o1 rs
                                          BYŁA o2 1.6
                                          JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez Zorr
                                            4. brak pieczątek w książeczce --> mniej wyciągniesz przy sprzedaży (serwisowany ASO itp)
                                            Ahha, zwłaszcza jak wymiana oleju co 30 tys :diabelski_usmiech

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Przeglądy - tylko w ASO - i to koniecznie INTERAUTO Kraków!

                                              Przykład z dzisiaj.

                                              Serwis INTER-AUTO ul. Kocmyrzowska w Krakowie.
                                              Umówiony byłem na 9.30 na przegląd olejowy (co 15 tys), wymiana klocków z przodu.
                                              Z zastrzeżeniem że najpóźniej o 12 muszę opuścić serwis
                                              Po spełnieniu wszystkich formalności (dane kontaktowe,obfotografowanie itp) auto zostało zabrane "na warsztat" o 10.25.
                                              Około 11 Szanowny Pan Doradca Serwisowy zalecił bezwzględną wymianę tarcz
                                              (podobno wytarty rant na starych skutecznie osłabiłby działanie nowych klocków).
                                              Mając na uwadze intensywną eksploatację zgodziłem się na ich wymianę.
                                              Około godziny 12 dowiedziałem się, że jeszcze tylko założenie kół, krótka jazda próbna i mogę jechać w bezpieczną podróż.
                                              Moja Octa wróciła z jazdy próbnej około 12.30 i wjechała prosto na stanowisko serwisowe.
                                              A teraz hit sezonu!!!
                                              Szanowny Pan Doradca Serwisowy poinformował mnie, że podczas jazdy próbnej wykryto usterkę polegającą na przebiciu w wiązce elektrycznej połączonej z czujnikami grubości okładzin w klockach i w związku z tym świeci się kontrolka od klocków.

                                              Po tym nastąpił szybki ciąg myślowy - przyjeżdżam sprawnym samochodem na przegląd.Szanowni Mechanicy w ASO wymieniają klocki i tarcze -podczas jazdy próbnej zapala się kontrolka od klocków.

                                              Tłumaczenie Szanownego Pana Doradcy Serwisowego: tak było jak przyjechałem (przetarty przewód i przebicie).
                                              Mogę jeździć z zapaloną kontrolką (szczyt moich marzeń), albo za 2-3 dni dostaną nową wiązkę na zamówienie i wtedy zapraszają na płatną wymianę.

                                              Moja reakcja: :twisted: :roll: :twisted: :roll: :twisted: :roll: :twisted: :roll: :twisted:

                                              Po ogromnej awanturze samochód został "usprawniony" w przeciągu 30 minut.
                                              Niestety nie wiem jakim sposobem, bo jednak zabrakło mi cierpliwości żeby o to zapytać.

                                              Dodatkowo: przez telefon podczas umawiania usługi :szacunkowy koszt około 550 PLN (olej + klocki przód).
                                              Przy zostawianiu samochodu szacunkowy koszt wzrósł do 750 P:N.
                                              Suma-sumarum (dodatkowo tarcze przód) - ostateczna cena prawie 1200 PLN !

                                              Stracone nerwy, czas i pieniądze - taki pożytek z ASO INTER-AUTO !!!

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Pewne rzeczy dlatego wlasnie robi sie poza ASO. Wtedy nie okazuje sie ze cos jeszcze trzeba zrobic i trzeba wyciagnac z klienta kolejne x zlotych.

                                                A co mozna bylo zrobic. Wykodowac z licznika w 30 sekund poszukiwanie czujnika obecnosci klockow hamulcowych :twisted:
                                                Spritmonitor.de

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Jezdzilem do ASO skody, do ASO VW , 2 roznych, co wizyta to tylko sie utwierdzam w przekonaniu, zeby omijac z daleka, w lutym konczy sie mi gwarancja, auto juz po tym nie zobaczy ASO...
                                                  Oddaje auto temu, kto z nim robi, bierze za to kase i za to tez odpowiada, a nie jakis pier... doradca i bezimienny mechanik :P

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X